Ako reklamovať tovar

 

Ešte pred uplatnením reklamácie odporúčame konzultovať problém s našimi technikmi na telefónnom čísle +421 2 4595 1309 alebo na emailovej adrese jvk@jvk.sk.

Problém môže byť spôsobený poškodným software ako napríkla vírusom, nesprávnym nastavením a podobne, nemusí sa teda vždy jednať o závadu výrobku ako takého.

Pri reklamovaní si môžete vybrať jednu z nasledujúcich možností:

 

 

Osobne u nás

 

Problémové zariadenie prineste priamo k nám do predajne, kde sa pokúsime problém vyriešiť na počkanie alebo ho prezvemem na opravu.

Nezabudnite na servis priniesť:

K počítaču Váš operačný systém, ovládače zariadení dodané s novým počítačom, záručný list.

Ak ste si ne istí, čo treba priniesť, prineste radšej viac ako menej, pri preberaní počítača si to vytriedime a nepotrebné veci Vám vrátime.

K počítaču netreba nosiť káble, ani monitor, stačí skrinka počítača.

K tlačiarňam, scanerom alebo routerom Váš dátový kábel (medzi počítačom a zariadením), napájací kábel s trafom (na 220V, ak ho zariadenie má),

Náplne z tlačiarní nevyberajte.

Ovládač - software,

Záručný list a doklady o nákupe ak chcete uplatniť záruku.

 

Naše servisné služby

 

 

Zaslať tovar k nám

 

Problémové zariadenie zašlite k nám do predajne, najlepšie v originálnom obale vrátane príslušenstva, riadne zabalené aby nedošlo k poškodeniu behomk dopravy.

Nezabudnite pribaliť:

K počítaču Váš operačný systém, ovládače zariadení dodané s novým počítačom, záručný list.

K tlačiarňam, scanerom alebo routerom Váš dátový kábel (medzi počítačom a zariadením), napájací kábel s trafom (na 220V, ak ho zariadenie má),

Náplne z tlačiarní nevyberajte.

Ovládač - software,

Záručný list a doklady o nákupe ak chcete uplatniť záruku.

 

 

Záruku môžete uplatniť v servisnom stredisku výrobcu tovaru

 

Niektorí výrobcovia zriadili vlastné záručné servisné strediská pre svoje výrobky.
Tieto servisné strediská sú uvedené na záručnom liste výrobcu, ktorý je nami potvrdený (napríklad Panasonic, Olympus), alebo výrobca uznáva nami vydané doklady o nákupe, s ktorými môžete ísť priamo do ich strediska uplatniť záruku (napríklad HP).

Tu doporučujeme uplatniť reklamácie hardwarových závad:

 

Zoznam servisných stredísk